Известие

Collapse
No announcement yet.

лагер на предна главина на 145

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • лагер на предна главина на 145

    здравейте фенове,
    аз съм много нещастен и искам някой да даде акъл...заех се с напръв поглед лесната задача да сменя лагера на предно дясно колело ама....*уй тате баница. закупих си аз камък за гедорето 36 и започнах да напъвам да развия гайката дето освобождава главината ама си останах само с напъването.1 час се зорих и гайката немръдна.
    пръсках с WD-40 ама пак нищо. дайте идея как да я развия тая пуста гайка и да а то после като се свали главината лагера лесно ли се вади или трябва и полуоската да се извади?
    а забравих да кажа колата е 145 1.3 боксер '95 год.
    In God we trust, all others pay cash.
    Alfa Romeo 145 1.3 Boxer - Ex-car
    Оpel Vectra C 2.2i '08 Elegance

  • #2
    А изправи ли контрата на гайката??
    sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

    Comment


    • #3
      по-добре не го прави сам,колега

      НЕ съм много сигорен за това дали гайката не е с обратна резба

      ако нямаш подходящо менгеме или преса няма да можеш да сложиш новия лагер ако греша ме поправете
      Alfa Romeo 146TD '97 156 2.4 20v
      sigpic

      Comment


      • #4
        много внимавай отде ще вземеш лагера ,че 3 бр смених докато случа
        Alfa 145 1.8 T.SPARK 97
        Lancia Libra 1.9 jtd SW

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от reptli Покажи съобщение
          ....
          ако нямаш подходящо менгеме или преса няма да можеш да сложиш новия лагер ако греша ме поправете
          Взима го и отива на преса,между 15 и 20лв.взимат за да го набият обратно.
          sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

          Comment


          • #6
            Аз сменях преди година и нещо лагера на дясна главина. При мойто майсторче за 1 час и 30 лв ме сгласи.
            А лагера дето го взех беше ОМ КАР с един ключ Сол на кутийката за 28лв и да кажа засега нямам проблеми.
            И наистина ако нямаш менгеме или преса не се хващай да го правиш и най-вече недей да го правиш САМ
            Alfa 145 1.9 JTD `00 ЕН3345ВС
            Alfa 145 1.9 JTD `99 ЕН6640ВН TOTALED
            Alfa 146 1.6 Boxer `96 ЕН7645АМ Still rollin`

            Comment


            • #7
              изправих контра-гайката ама не беше от това. пробвах и за обратната резба ама не е. после разбрах че резбата е нормална. еми то ако е за 30 лв. няма смисал да се хабя да го сменям сам ама незнам тука в тъпата софия при кого да отида да ми го сменят и затова се наех сам. то егати дадох 20 лв. само за вложка за гедоре 36.
              In God we trust, all others pay cash.
              Alfa Romeo 145 1.3 Boxer - Ex-car
              Оpel Vectra C 2.2i '08 Elegance

              Comment


              • #8
                Да ти задам още един малко глупав въпрос...някои държи ли ти спирачката когато се опитваш да стягаш/отвиваш?
                sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                Comment


                • #9
                  Колега върви при Лисан и не се занимавай с глупости.Колко ще ти вземе не знам, но поне ще си останеш доволен.
                  Виж му координатите и се разбери с него
                  Аз тук в Плевен избягвам сервизите, но за такива по-общи неща се предавам, че нямам кога да се занимавам.
                  Обаче за неща по двигателя и кутията само бащата пипа, че всичко живо "майстор" тука, вика "Аз със такива извращения на техниката не се занимавам!"
                  Last edited by Cardinala; d.m.y г., 01:00.
                  Alfa 145 1.9 JTD `00 ЕН3345ВС
                  Alfa 145 1.9 JTD `99 ЕН6640ВН TOTALED
                  Alfa 146 1.6 Boxer `96 ЕН7645АМ Still rollin`

                  Comment


                  • #10
                    вземаш една водопроводна тръба метър и половина, надяваш я на гедората и някой да ти държи спирачките натиснати. стъпваш на тръбата и се молиш камъка да издържи.
                    точка

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                      вземаш една водопроводна тръба метър и половина, надяваш я на гедората и някой да ти държи спирачките натиснати. стъпваш на тръбата и се молиш камъка да издържи.
                      е точно така направих с водопроводна тръба метър и половина.първо натисках натисках с ръцете и после се нервирах и стъпих отгоре на тръбата(която се изкриви на 2 пъти) че даже и се залюлях отгоре с поскоци и НЕ МРЪДНАА!
                      Last edited by ves_v8; d.m.y г., 15:38.
                      In God we trust, all others pay cash.
                      Alfa Romeo 145 1.3 Boxer - Ex-car
                      Оpel Vectra C 2.2i '08 Elegance

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
                        Да ти задам още един малко глупав въпрос...някои държи ли ти спирачката когато се опитваш да стягаш/отвиваш?
                        първо пробвах така с натисната спирачка-Не стана.
                        после монтирах гумата и спуснах колата да стъпи на гумата и през отвора на джантата пак напъвах и пак не стана
                        In God we trust, all others pay cash.
                        Alfa Romeo 145 1.3 Boxer - Ex-car
                        Оpel Vectra C 2.2i '08 Elegance

                        Comment


                        • #13
                          остава ти варианта или в сервиз или при гумаджии с пневматичен гайковерт.
                          точка

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                            остава ти варианта или в сервиз или при гумаджии с пневматичен гайковерт.
                            Щом с удължение 1,5метра не е успял, едва ли с гумаджийски гайковерт ще успее. Варианта си е сервиз с опитен майстор и оборудване.
                            П.П. Опитай да законтриш лоста в земята и със силата на двигателя (на първа или задна скорост - зависи кое колело работиш) да развиеш гайката. Правил съм такова упражнение на Джулиета -задно и Рено Експрес (баничарка) -предно.
                            166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

                            Comment


                            • #15
                              Тръбата не водопроводна, а стоманена ( защото се криви ).
                              И щом не става с метър и половина взимаш два метра тръба! Няма друга философия, освен някой да натиска спирачката вътре. Успех!
                              Fiat Tipo - Series 6000 <<149C2.046>> + momo pack
                              Alfa145 16V TS <<AR67601>> + momo pack, RossoCorsa

                              Comment

                              Working...
                              X